Forum Autikowe Forum Strona Główna Autikowe Forum
Forum o autyzmie, czyli co o tej chorobie wiedzieć powinniśmy
 
 POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Księgowość w firmie
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Autikowe Forum Strona Główna -> Porozmawiajmy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ganika



Dołączył: 25 Lip 2016
Posty: 1

PostWysłany: Pią Lip 29, 2016 03:55    Temat postu: Księgowość w firmie Odpowiedz z cytatem

Cześć wszystkim,

Od dziecka zawsze inspirowały mnie komputery, co za tym idzie wiele godzin poświęcałem na ich modernizację oraz naprawę. Do dziś nie mam z tym najmniejszych problemów, zastanawiałem się nad otworzeniem własnej firmy. Niestety w kwestii prowadzenia działalności jestem słaby. Poszukuję informacji z jakimi kosztami wiąże się prowadzenie mniejszej firmy na dzień dzisiejszy wiem:
- ubezpieczenie 300zł
- Księgowość myślałem o https://www.mbank.pl/firmy/ksiegowosc/komfort/
- Biuro 1000-1200zł
Co jeszcze uwzględnić w kosztach?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Pią Lip 29, 2016 03:55    Temat postu:

Powrót do góry
Bartoszek21



Dołączył: 01 Sie 2016
Posty: 5

PostWysłany: Pon Sie 01, 2016 23:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No niestety załozenie działalnosci do koszty Wink Jest mnóstwo artykułów o tym najwiecej na poczatek to zus Wink
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
garry1



Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 1

PostWysłany: Wto Sie 02, 2016 08:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ZUS akurat na początku jest niski a koszty zależą o profilu działalności
_________________
usługi bhp śląsk
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
kowalski3



Dołączył: 31 Maj 2017
Posty: 1

PostWysłany: Sro Maj 31, 2017 20:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie na przykład działalność opodatkowana jest jako księga przychodów i rozchodów. Jeśli chodzi o księgowość w całości korzystam z usług oprogramowania i wsparcia biura rachunkowego przez internet w https://www.ifirma.pl/kpir. Serdecznie polecam, porównywałem tę ofertę z ofertami księgowości banków i taka opcja okazała się dla mnie najbardziej opłacalna.

Pozdrawiam!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
mimoza



Dołączył: 29 Sie 2017
Posty: 187

PostWysłany: Pon Wrz 25, 2017 05:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W prowadzeniu księgowości w firmie nie tylko liczy sie dobra księgowa ale i dobry sprzęt. Zobaczcie ofertę http://leasinglaptopa.pl/ProductDetails?filters=DE61F5BA23C1290AE3DA44316A5B92D3E0194093 Leasing komputera to spora oszczędność dla firmy. Spłaca się miesięczne raty i na koniec dokonuje wykupu. A komputer tej marki, to jeden z najlepszych na naszym rynku.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Marcin12



Dołączył: 08 Gru 2017
Posty: 49

PostWysłany: Nie Lut 04, 2018 18:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli chodzi o księgowość to niezbędny jest dobry sprzęt do pracy. Moja znajoma bardzo chwali sobie ten komputer > https://itnes.pl/komputery-all-in-one/komputery-all-in-one-apple/apple-imac-retina-4k/ ponieważ nie zawiesza się i nie powoduje utraty danych. Chodzi szybko i sprawnie, dzięki czemu zwiększyła się znacznie wydajność pracy. Myślę, że warto w taki sprzęt zainwestować.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
gromislaw53560



Dołączył: 01 Lut 2018
Posty: 5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon Lut 05, 2018 12:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Raczej się powinno opłacić ale tak naprawdę tego się nigdy w pełni nie doweisz :/ Zawsze jest to jakieś tam potencjalne ryzyko...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
labamba



Dołączył: 22 Lut 2018
Posty: 4

PostWysłany: Czw Lut 22, 2018 23:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tanią księgowość zapewni Ci firma www.kadrislublin.pl, posiadają szeroki wachlarz usług takich jak rozliczenia, tworzenie umów czy doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i obowiązujących przepisów podatkowych, co wiem po sobie jest cenne szczególnie na początku działalności.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Xelopi



Dołączył: 23 Lut 2018
Posty: 1

PostWysłany: Pią Lut 23, 2018 14:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

O super właśnie czegoś takiego szukałem.
_________________
wynajem autokarów warszawa
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Aligator20



Dołączył: 28 Sty 2018
Posty: 157

PostWysłany: Pon Lut 26, 2018 10:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Otóż to. Wybór księgowości to poważna sprawa. Przecież w dużej mierze od tego zależy pozycja finansowa Waszej firmy. Warto wybierać takie biura jak MDDP, gdzie macie pewność, że finanse zostaną odpowiednio podsumowane. Zresztą w http://www.mddp-outsourcing.pl/uslugi/kadry-place/ sami możecie sprawdzić ten temat.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
kula63



Dołączył: 05 Paź 2017
Posty: 17

PostWysłany: Pon Mar 19, 2018 16:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Testowałam kilka róznych paneli i programów do prowadzenia księgowości i szczerze mówiąc najłatwiej pracowało mi się na https://wfirma.pl/ .Do tego mają niskie opłaty za miesięczny abonament co działa na ich korzyść
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
elabarbara



Dołączył: 29 Cze 2017
Posty: 237
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon Mar 26, 2018 10:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bez względu na to czy to duży biznes czy też mały i żeby lepiej się prowadziło własny biznes to warto skorzystać z ciekawego rozwiązania jak optymalizacja procesów http://www.primesoft.pl/pl/optymalizacja-procesow . Warto usprawnić przesył danych między placówkami, biurami itd poprzez optymalizację procesów. Myślę że dzięki temu rozwiązaniu wyeliminuje się błędy. Poczytałam trochę w necie o tym i myślę że warto skorzystać.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
klaudia707



Dołączył: 29 Mar 2018
Posty: 2

PostWysłany: Czw Mar 29, 2018 10:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

np. ja jeszcze przed założeniem działalności udałam się do biura rachunkowego http://www.koflublin.pl/. Pomogli w wyliczeniu kosztów oraz w założeniu działalności. Prawo podatkowe jest tak skomplikowane, że nie wyobrażam sobie zajmować się księgowością osobiście. Zdecydowanie warto zlecić te obowiązki profesjonalistą.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
aga59



Dołączył: 04 Kwi 2018
Posty: 5

PostWysłany: Sro Kwi 04, 2018 14:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No ja bym się zastanowiła na Twoim miejscu nad księgowością mbanku. Koleżanka współpracowała z nimi i dość szybko rozwiązała umowę. Teraz wszystkim poleca księgowość lublin. Sama planuję przenieść swoją księgowość do nich (do tej pory sama się tym zajmowałam, ale brakuje mi czasu na prowadzenie firmy). Więc możesz się ich dopytać o szczegóły i zobaczyć co wyjdzie lepiej.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
blotek



Dołączył: 06 Kwi 2018
Posty: 4

PostWysłany: Pią Kwi 06, 2018 13:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ostatnio szukałem dobrej księgowej i niestety nie znalazłem
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Pią Kwi 06, 2018 13:39    Temat postu:

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Autikowe Forum Strona Główna -> Porozmawiajmy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Autikowe Forum  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group