Forum Autikowe Forum Strona Główna Autikowe Forum
Forum o autyzmie, czyli co o tej chorobie wiedzieć powinniśmy
 
 POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co do firmy?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Autikowe Forum Strona Główna -> Porozmawiajmy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kryczka.mat14



Dołączył: 03 Sty 2019
Posty: 1

PostWysłany: Czw Sty 03, 2019 03:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na pewno przyda się Wam biuro podatkowe we wrocławiu! Budowlanka jest bardzo konkurencyjna. Życzę powodzenia!

Ostatnio zmieniony przez kryczka.mat14 dnia Pon Sty 07, 2019 22:25, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Czw Sty 03, 2019 03:35    Temat postu:

Powrót do góry
Tedziasty



Dołączył: 03 Sty 2019
Posty: 1

PostWysłany: Czw Sty 03, 2019 19:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ważnym wyposażeniem każdego biura jest expres do kawy
_________________
sala konferencyjna warszawa
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
luperek



Dołączył: 26 Kwi 2018
Posty: 50

PostWysłany: Wto Sty 08, 2019 21:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Według mnie absolutną podstawową rzeczą o której musisz pomyśleć w firmie jest księgowośc. DZisiaj na szcżeś cie możesz skorzystać z oprogamowania 1ohttps://wfirma.pl/program-do-faktur-online dzięki któremu możesz ogarnać kwestie księgowe w pojedynkę Wink
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
fafel3



Dołączył: 09 Sty 2019
Posty: 1

PostWysłany: Sro Sty 09, 2019 10:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może ktoś ma profesjonalną firmę sprzątającą i posiada szorowarka, a przy tym chciałby podzielić się swoim doświadczeniem w tym temacie? Smile
Zależy mi bardzo, bo planuje nieco rozszerzyć swoją działalność!!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
qredo8



Dołączył: 10 Sty 2019
Posty: 1

PostWysłany: Czw Sty 10, 2019 15:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zainteresuj się system rejestracji czasu pracy. Warto, szczególnie jeśli masz wielu pracowników do ogarnięcia, a chciałbyś mieć wszystko poukładane i zrobione w jednym miejscu Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
gabrysia21



Dołączył: 08 Paź 2018
Posty: 18

PostWysłany: Sob Sty 12, 2019 18:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na pewno w firmie przyda się dobra księgowość, czasem podejmujemy się samemu prowadzić, a potem chcemy jednak , aby ktoś to robił. Wtedy warto pomyśleć o https://business-tax.pl . Mają tam wiele ciekawych propozycji godnych uwagi zwłaszcza dla osób, które prowadziły same księgowość z programem wfirma.pl z którą to biuro współpracuje.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
pani.ola



Dołączył: 08 Gru 2017
Posty: 53

PostWysłany: Pon Sty 14, 2019 14:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kiedy zakładalam swoją firme i wynajełam swoje pierwsze biuro podstawa była u mnie klimatyzacja. Nie ma co ukrywac, ze w ciepłe dni, człowiekowi ciężej sie pracuje, mysli bardziej o basenie i zimnym piwku a niżeli o pracy. Dlatego priorytetem dla mnie był komfort mój i pracowników podczas pracy. Nie zastanawiajac sie długo zdecydowałam sie na klimatyzacje od firmy Clima http://clima.com.pl/ i jestem mega zadowolona, pracownicy też.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
fiona45



Dołączył: 24 Cze 2018
Posty: 121

PostWysłany: Pon Sty 14, 2019 17:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem klimatyzacja do biura wrocław sprawdź się dobrze. Przyznam, że taka klima jest wygodna dla pracowników i szefów w biurze. Zawsze przez sezon letni pracuje się o wiele lepiej. Warto czasem w takie technologie zainwestować.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
jjusti18



Dołączył: 23 Cze 2017
Posty: 250

PostWysłany: Wto Sty 22, 2019 18:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na pewno też przydadzą się narzędzia IT, dobre oprogramowania i systemu usprawniające różne procesy w firmie. Dlatego możecie w tym kierunku odezwać się do firmy https://hicron.com która oferuje szereg innowacyjnych rozwiązań.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
moniq08



Dołączył: 01 Mar 2018
Posty: 24

PostWysłany: Pią Lut 15, 2019 10:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Warto na początku więcej wydać na profesjonalne wyposażanie, bo później może być znacznie trudniej w takie rzeczy zainwestować. Kupcie jednak wyłącznie to co wam będzie bardzo potrzebne. Tu sporo fajnych propozycji ma firma https://www.import-maszyn.eu U nic możecie liczyć na spory wybór urządzeń biurowych w dobrych cenach
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
duff231



Dołączył: 02 Sty 2019
Posty: 60

PostWysłany: Nie Mar 10, 2019 13:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Myślę, że dobre meble biurowe będą świetnym pomysłem. Znajdziesz ciekawą ofertę na https://www.efekt-style.pl/meble-biurowe/shop.html . Meble z tej strony są bardzo nowoczesne i myślę, że zrobią wrażenie na wielu osobach odwiedzających biuro.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
korka44



Dołączył: 12 Mar 2019
Posty: 5

PostWysłany: Wto Mar 12, 2019 14:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może przyda Ci się huawei hg8245h konfiguracja. Moim zdaniem jest to korzystne, chociaż zależy w jakiej branży działasz Wink
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
mimoza



Dołączył: 29 Sie 2017
Posty: 285

PostWysłany: Sro Mar 20, 2019 20:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja mogę polecić usługi firmy https://niszczeniedokumentow.eu/ dla innych firm. Wszyscy skupiają się na tym co kupić a ja trochę z innej strony:) Oni pomagają bardzo oczyścić biuro i pozbyć się zbędnych papierów.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
molinka



Dołączył: 16 Maj 2018
Posty: 174

PostWysłany: Sro Mar 20, 2019 22:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A jak u was ze zmianami z rodo związanymi? też się tak ociągacie albo ociągaliście? Bo u mnie masakra ale w końcu się spiełam i zlecę to firmie iSecure https://www.isecure.pl/ bo jak zaczęłam czytać to jeszcze bardziej zgłupiałam co trzeba a co nie. Wolę to oddać w ręce profesjonalistów.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Kamyk Zielony



Dołączył: 22 Mar 2019
Posty: 1

PostWysłany: Pią Mar 22, 2019 10:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja myślę, że w każdej firmie przydadzą się sprzęty, które sprawią, ze pracownikom będzie się przyjemniej pracowało - czajnik czy ekspres do kawy, mała lodówka, sztućce, talerze. Ktoś może pomyśleć, że to zbędne, ale jednak komfort pracy jest niezwykle ważny Smile
_________________
Szukasz paleciaka do swojego magazynu? Zajrzyj tutaj!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Pią Mar 22, 2019 10:34    Temat postu:

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Autikowe Forum Strona Główna -> Porozmawiajmy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 4 z 6
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Autikowe Forum  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group