Forum Autikowe Forum Strona Główna Autikowe Forum
Forum o autyzmie, czyli co o tej chorobie wiedzieć powinniśmy
 
 POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co kupić do nowo otwartej firmy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Autikowe Forum Strona Główna -> Porozmawiajmy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antosia32



Dołączył: 07 Lis 2018
Posty: 10

PostWysłany: Czw Sty 17, 2019 22:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na pewno w firmie przyda się sprzęt sprzątający.Możesz tutaj pomyśleć o wózkach sprzątających czy mopach samych, ale fachowych. Fajne propozycje widziałam na http://mopy-ceg.pl ,może akurat zerknij tam bo przyda Ci się takie coś do firmy, aby szybko ogarnąć biuro jeżeli jest małe, lub ktoś kto będzie to wykonywał jeżeli jest większe.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Czw Sty 17, 2019 22:15    Temat postu:

Powrót do góry
pazpaulina



Dołączył: 31 Sty 2019
Posty: 1

PostWysłany: Czw Sty 31, 2019 11:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mogą się również przydać kserokopiarki. Myślę, że w biurze bardzo ułatwiają pracę Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Angells



Dołączył: 02 Cze 2018
Posty: 54

PostWysłany: Pon Mar 11, 2019 20:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeżeli od razu zatrudniacie wielu pracowników to musicie też o nich pamiętać. Rynek jest bardzo szeroki a inne firmy co chwile szukają kogoś do pracy. Zadbajcie o to aby wasi pracownicy byli zadowoleni z pracy. Tu takie systemy jak https://nais.pl będą idealną opcją. Nais wyróżnia się tym, że pracownik wybiera sam na co chce swoje zniżki przeznaczyć.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
ZosiaM



Dołączył: 11 Mar 2019
Posty: 1

PostWysłany: Pon Mar 11, 2019 23:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ekspres do kawy, to bankowo, bo pracownicy pewnie i tak by się domagali prędzej czy później Smile
_________________
https://www.jobs.pl/praca-za-granica/belgia/malarz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
korka44



Dołączył: 12 Mar 2019
Posty: 5

PostWysłany: Wto Mar 12, 2019 14:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zainteresuj się antena router, bo to zawsze się przydaje Wink dobry internet to podstawa w biurze, a wiadomo że router, routerowi nierówny.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
mimoza



Dołączył: 29 Sie 2017
Posty: 308

PostWysłany: Pon Mar 18, 2019 20:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

na pewno poza oczywistymi rzeczami do biura i pracy przydadza się środki do sprzatania. W dobrych cenach otrzymacie je tutaj https://www.maxdrogeria.pl/frosch-m1583 Czasem też niestety w biurze trzeba sięgnąć po mopa.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Kaśkaaa



Dołączył: 21 Mar 2019
Posty: 1

PostWysłany: Czw Mar 21, 2019 12:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A może jakiś system do zarządzania produkcją? Pozwala kontrolować zarówno przebieg zadań, jak i czas poświęcany na ich wykonanie, a także koszty, jak również zużywanie zasobów. Ja korzystałam z usługi tej firmy podczas wdrażania: https://www.drit.pl/ moim zdaniem jest ok, bez zbędnego zamętu, chociaż przyznam, ze się stresowałam, czy się w tym nie pogubimy... kwestia wprawy i jest ok Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
agatta



Dołączył: 16 Gru 2018
Posty: 15

PostWysłany: Pią Mar 22, 2019 17:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W każdej firmie niezbędny jest dobry sprzęt komputerowy, dzięki któremu będziesz mógł z łatwością systematyzować Waszą pracę i zakupić odpowiednie oprogramowania, które ją znacznie ułatwią. Jeżeli pracujecie na starszym sprzęcie, nieraz wystarczy wymienić pamięć na większą https://www.ceneo.pl/Pamieci_RAM/Pojemnosc:16GB/Typ_pamieci:DDR3.htm . My tak bynajmniej zrobiliśmy.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
ilka



Dołączył: 09 Lut 2019
Posty: 23

PostWysłany: Pią Mar 22, 2019 19:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może nie tyle co kupić co zainstalować, ale wentylacja to niezbędne rozwiązanie dla firm. W dzisiejszych czasach każdy zwraca większą uwagę na jakość powietrza którym oddychamy, a zwłaszcza w pracy w której spędzamy sporo czasu. W mojej firmie za montaż wentylacji była odpowiedzialna firma, która zajmuje się tą kwestią od lat. Z resztą na ich stronce brawent.pl możecie sprawdzić ich ofertę, czym się dokładnie zajmują. Jako użytkownik wentylacji w domu i w firmie jestem bardzo zadowolona i wydaje mi się, że obecnie co raz więcej firm i rodzin decyduje się na takie rozwiązanie.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Milosz5



Dołączył: 08 Lis 2018
Posty: 267

PostWysłany: Pon Mar 25, 2019 11:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z całą pewnością powinniście podejść do tematu w sposób racjonalny. Wiem, że bardzo dobrym wyborem może być skorzystanie z takich innowacji jak te z https://urlinski.com.pl/ W przypadku firm farmaceutycznych może być to wręcz niezbędne. Miejcie to na uwadze.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
tancereczka



Dołączył: 05 Kwi 2019
Posty: 2

PostWysłany: Pią Kwi 05, 2019 14:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
tancereczka



Dołączył: 05 Kwi 2019
Posty: 2

PostWysłany: Pią Kwi 05, 2019 14:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
RafalM



Dołączył: 01 Kwi 2019
Posty: 66

PostWysłany: Sro Maj 08, 2019 10:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na stronie http://overmu.pl/ można podebrać kilka dobrych pomysłów tam prowadzą bloga włąsnie związanego z tamatem.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
karolnowak89



Dołączył: 20 Maj 2019
Posty: 9

PostWysłany: Pon Maj 20, 2019 21:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bez wątpienia, dobre wyposażenie multimedialne firmy to podstawa, żeby wszystko działało jak należy. Ja postawiłbym w głównej mierze właśnie na te rzeczy, na przykład rzutnik. To ważne, by mieć dobry projektor, który umożliwi wygodną pracę na konferencjach w firmie, czy innych spotkaniach. Polecam zerknąć tutaj - http://akcesoriagracza.pl/projektor/. Wszystko wytłumaczone co i jak w kwestii projektora działa, oraz w pigułce przedstawione co jest najistotniejsze podczas wyboru. Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
endcjanek



Dołączył: 20 Maj 2019
Posty: 4

PostWysłany: Pon Maj 20, 2019 21:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja kupiłbym jakieś obrazy na ściany i kwiatki na okno, żeby uczynić biuro bardziej przytulne
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Pon Maj 20, 2019 21:43    Temat postu:

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Autikowe Forum Strona Główna -> Porozmawiajmy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Autikowe Forum  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group