Forum Autikowe Forum Strona Główna Autikowe Forum
Forum o autyzmie, czyli co o tej chorobie wiedzieć powinniśmy
 
 POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Prowadzenie działalności gospodarczej-koszty
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Autikowe Forum Strona Główna -> Porozmawiajmy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tannia13



Dołączył: 10 Mar 2017
Posty: 5

PostWysłany: Nie Sie 13, 2017 15:07    Temat postu: Prowadzenie działalności gospodarczej-koszty Odpowiedz z cytatem

Prowadzenie działalności gospodarczej nie jest łatwe tym bardziej jeżeli ma się duże koszty z tym związane dlatego jakbys chciał się dowiedzieć JAK ZMNIEJSZYĆ KOSZTY PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ? to polecam bloga firmy AASA.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Nie Sie 13, 2017 15:07    Temat postu:

Powrót do góry
ruffy



Dołączył: 14 Sie 2017
Posty: 1

PostWysłany: Pon Sie 14, 2017 07:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bardzo przydatne informacje, bo akurat planuję założyć swoją działalność gospodarczą, dzęki!!!
_________________
http://m3-krakow.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
PompujemyPL



Dołączył: 14 Sie 2017
Posty: 1

PostWysłany: Pon Sie 14, 2017 18:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja prowadzę działalność gospodarczą całe życie i muszę Wam powiedzieć, że nic odkrywczego na tym blogu niestety nie ma...
_________________
http://forumprawnik.pl/Thread-Obs%C5%82uga-prawna-firm-w-Warszawie
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
cnidiac



Dołączył: 23 Sie 2017
Posty: 3

PostWysłany: Czw Sie 24, 2017 12:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bieżące koszty prowadzenia firmy
Bieżące wydatki na prowadzenie firmy zależą od rodzaju prowadzonej działalności. Można, np. otworzyć internetowy biznes, dla którego nie trzeba będzie ponosić kosztów wynajęcia biura czy zakupu sprzętów. W przypadkach większych firm należy wziąć pod uwagę zakup licencji, wynajem bądź kupno lokalu, koszty księgowości, koszty zakupu maszyn, urządzeń, komputerów oraz pozostałych niezbędnych materiałów biurowych. Są też takie rodzaje działalności, na które trzeba ponieść bardzo duże nakłady początkowe na zakup niezbędnych maszyn i materiałów, np. w działalności produkcyjnej. Nie należy zapominać również o kosztach związanych z zatrudnieniem pracowników. Poniżej zostały podane dwa podstawowe koszty związane z bieżącą działalnością znacznej części, jeżeli nie większości firm, czyli koszty prowadzenia biura oraz koszty księgowe.
_________________
niezbędny sprzęt
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Layla



Dołączył: 19 Kwi 2017
Posty: 60

PostWysłany: Sro Wrz 13, 2017 07:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak na dobrą sprawę koszty prowadzenia firmy w sporej mierze zależą od tego, jaki wybierzemy profil działalności. W końcu nieco inaczej będą one się przedstawiać w przypadku firmy jednoosobowej, a inaczej jeżeli chcemy postawić na duże przedsiębiorstwo produkcyjne. Niemniej jednak bez względu na to, na jaką branżę postawimy, warto sięgnąć po takie rozwiązania jak https://itcenter.pl/oferta/zarzadzanie-systemem-informatycznym/#helpdesk . Dzięki nim bowiem możemy znacznie usprawnić poszczególne procesy, a przy tym zatroszczyć się np. o bezpieczeństwo danych.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
agakam



Dołączył: 13 Wrz 2017
Posty: 5

PostWysłany: Sro Wrz 13, 2017 09:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Koszty prowadzenia firmy są różne dla różnych modeli przedsiębiorstw.
Moim zdaniem powinieneś skontaktować się z jakimś dobrym księgowym.
Ja przez wiele lat współpracowałam z http://jezak.pl/en/services/ i mogę polecić tego księgowego z czystym sumieniem. Bardzo wyczerpująco tłumaczy wszystkie zawiłe rzeczy związane z opodatkowaniem.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
elabarbara



Dołączył: 29 Cze 2017
Posty: 262
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw Wrz 14, 2017 16:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mój mąż otwiera firmę transportową więc przydadzą mu się informacje Smile jeszcze trochę mu zostało załatwień ale zastanawia się nad firma wewnętrzną by zatrudnić do rozliczania czasu pracy kierowców myślicie że to dobry pomysł, czy lepiej samemu się tym zająć ?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
mimoza



Dołączył: 29 Sie 2017
Posty: 203

PostWysłany: Czw Wrz 21, 2017 10:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak sie prowadzi firmę to warto korzystać z takich propozycji http://leasinglaptopa.pl/ProductDetails?filters=B3B88FA16E27993CFA89FBA0AA2FBA9E0AE0F0A5
leasing pozwala na wzięcie nawet kilku komputerów. Oszczędza się na wydatkach. A komputery wrzuca w koszta utrzymania firmy.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
jjusti18



Dołączył: 23 Cze 2017
Posty: 220

PostWysłany: Nie Paź 08, 2017 09:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Myślę, że powinnaś wszystko sama dobrze przemyśleć i dokonać analizy. A może wybierz się na Europejskie Forum Gospodarcze – Łódzkie 2017? Będzie naprawdę ciekawie, widziałam już program. Sporo się tam dowiesz...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
dracena11



Dołączył: 01 Lis 2017
Posty: 281

PostWysłany: Pią Lis 17, 2017 18:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeżeli chcesz zatrudniać pracowników to dobrze się zastanów nad kadrami. Moja bratowa prowadzi sieciówkę z butami, i ma kilka pracowniczek na sklep. Nie ogarnęła by wszystkiego sama, nie chciała też zatrudniać kadrowej na etat bo to za duże koszty i postawiła na http://www.glc.pl/kadry-i-place outsourcing kadrowo płacowy który jest tańszczy niż pracownik na tym stanowisku a przede wszystkim bardzo rzetelny.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Jowisz



Dołączył: 23 Lis 2017
Posty: 4

PostWysłany: Pią Lis 24, 2017 17:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem na niektórych rzeczach nie ma co oszczędzać, chodzi mi konkretnie o dobry sprzęt na przykład z firmy Cesab http://cesab.pl/, co o niej powiecie ? Swego czasu jak miałem jeszcze swoją działalność to bardzo polecał mi ją znajomy, stąd też ich znam. Skorzystałem z tego i współpracę oceniam dobrze na przestrzeni lat Wink Wózki widłowe jakie oferują były bardzo dobrym produktem
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
elabarbara



Dołączył: 29 Cze 2017
Posty: 262
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie Gru 31, 2017 12:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja też z mężem prowadzę nieduży biznes. I nie jest to łatwe zadanie Smile raz jest ciężko raz lepiej. Ale ważne że robimy to co lubimy. Ostatnio zastanawialiśmy się nad optymalizacją procesów w firmie czy też inne usprawnienia dla firmy od http://www.primesoft.pl/pl/optymalizacja-procesow . Z tego co wiem i czytałam sporo na ten temat to dużo firm decyduje się na takie rozwiązanie. Myślicie że to dobry pomysł ?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Trixie



Dołączył: 08 Gru 2017
Posty: 56

PostWysłany: Czw Sty 25, 2018 16:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

By zaoszczędzić przy prowadzeniu działalności dobrze jest zastosować outsourcing księgowy. Najlepiej skorzystać z zaufanego, poleconego biura rachunkowego. Moi znajomi korzystają z firmy http://www.glc.pl/ksiegowosc która obniża im koszty zarówno dbając o bezpieczeństwo oraz minimalizując ryzyko nadużyć.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Aligator20



Dołączył: 28 Sty 2018
Posty: 183

PostWysłany: Nie Lip 01, 2018 19:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wszystko zależy od obranej przez Was filozofii na rozwój firmy. Warto postawić przede wszystkim na ciągły rozwój, bo tylko to pozwoli Wam utrzymać się na rynku. Jesli prowadzicie firmę transportową, to powinniście zaiwestować w takie rozwiązania jak TomTom. Dzięki temu będziecie mogli zoptymalizować koszty utrzymania floty, o czym poczytać możecie w https://telematics.tomtom.com/pl_pl/webfleet/fleet-management/vehicle-tracking/ To pozwoli Wam zaoszczędzić mnóstwo pieniędzy.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
jakub520



Dołączył: 13 Lip 2018
Posty: 10

PostWysłany: Pią Lip 20, 2018 16:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pamiętaj aby do kosztów doliczyć koszt współpracy z firmą ochroniarską. Będzie ona miała pieczę nad bezpieczeństwem i zminimalizuje to ryzyko kradzieży. Jeśli zastanawiasz się nad wyborem firmy, ja polecam tą oferującą się na stronie: http://kontra24.pl . Znalazłam mnóstwo dobrych opinii na ich temat. Podobno zatrudnieni ochroniarze są bardzo uważni i ostrożni.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Pią Lip 20, 2018 16:49    Temat postu:

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Autikowe Forum Strona Główna -> Porozmawiajmy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Autikowe Forum  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group